Regeneracja tylnych belek

Jak dochodzi do uszkodzenia tylnej belki?

Zawieszenie aut francuskich po dłuższym czasie eksploatacji potrafi stać się uciążliwe. Problemy z tylną belką mogą wystąpić także dużo wcześniej np. gdy woda dostanie się do środka podzespołów. Części zawieszenia zużywają się lub niszczą pod wpływem rdzy. Kierowcy samochodów Peugeot, Renault i Citroen powinni zgłosić się jak najszybciej do serwisu w przypadku zauważenia jakichkolwiek niepokojących oznak awarii.

Typowe objawy uszkodzenia elementów tylnej osi to:

  • piszczenie
  • zgrzytanie
  • trzeszczenie
  • stukanie w tylnym zawieszeniu
  • widoczne nadmierne pochylenie kół w kierunku środka auta

Nasza specjalność - naprawa tylnych belek Poznań

Jesteśmy liderem w dziedzinie regeneracji tylnego zawieszenia w samochodach francuskich marek Peugeot, Citroen oraz Renault. Nasze centrum produkcyjne wyposażone jest w specjalistyczną linię technologiczną do regeneracji tylnych belek.

Każdy etap produkcji jest nadzorowany przez lidera, kontrolującego prace tak, aby nasz produkt był najwyższej jakości. Doświadczona kadra wyposażone w nowoczesne narzędzia regeneruje dziesiątki belek dziennie do różnych modeli aut francuskich.

Proces regeneracji tylnej osi Warszawa

1. Demontaż

Dokonujemy rozbiórkę tylnej osi za pomocą ściągaczy hydraulicznych i podgrzewaczy indukcyjnych. Segregujemy pozyskane części.

2. Śrutowanie

Oczyszczamy każdy z elementów z rdzy i brudu za pomocą śrutownicy. Następnie weryfikujemy komponenty pod kątem przydatności do montażu.

3. Renowacja podstawy

Wymieniamy czopy belki na specjalnych stołach wyposażonych w prasy hydrauliczne. Do montażu używamy tylko najwyższej jakości czopów, które są mocniejsze od oryginalnych. Sprawdzamy także osiowość trawersu pod kątem geometrii.

4. Regeneracja wahaczy

Gniazdo osadzenia łożysk poddajemy naprawie, a następnie przeprowadzamy kontrolę geometrii wahacza.

 

5. Lakierowanie

W zależności od potrzeb używamy lakieru satynowego lub matowego .

6. Montaż

W etapie końcowym zbieramy wszystkie elementy w całość. Podczas montażu używamy łożysk oraz silentblocków renomowanych producentów. Regulujemy osie do optymalnych wysokości zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta do danego modelu auta. Po montażu jeszcze raz kontrolujemy belkę.